Sertifikalarımız
KALİTE POLİTİKAMIZ
Uluslararası ISO 9001:2015 standardına uygun olarak kurmuş olduğumuz Kalite Yönetim Sisteminin şartlarına, müşteri şartlarına ve mevzuat şartlarına uygun hareket etmeyi taahhüt eden ve Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmeyi amaç edinen firmamız Kalite Politikası olarak aşağıdaki esasları benimsemiştir;
- Üretim kalitesini müşteri beklentilerine uygun olarak sağlamak,
- Her zaman müşteri odaklı düşünerek hareket ederek müşteri memnuniyetini sağlamak,
- Standart Şartlarına, KYS dokümantasyonunda tanımlı şartlara, Yasal şartlara ve taahhüt edilen diğer şartlara tam uyum içinde çalışmak,
- Çalışanlarımızın mutlu bir ortamda çalışmasını sağlamak,
- Çalışanlarımızın gelişmesi için uygun fırsat ve ortamlar oluşturmak,
- Gerçekleştirdiğimiz faaliyetleri sürekli iyileştirmek.
ÇEVRE POLİTİKAMIZ
Çevremizi korumak ve sürekliliğini sağlamak için, tüm çevre yasaları ve yönetmeliklerine uyarak çevre etkilerini kontrol altında tutmak ve etkilerini azaltarak çevre performansımızı sürekli iyileştirmek ve bu bilinci gerçekleştirerek, gelecek kuşaklara yaşanılabilir temiz bir çevre bırakmaktır.
- Çevre ile ilgili tüm yasal gereklilikler ile müşteri gerekliliklerini sağlayarak, sürekli gelişim ve iyileştirme sağlamak.
- Üretim yatırımlarında çevresel etkileri göz önünde bulundurmak.
- Tüm atıklarımızı minimuma indirmek, kirliliği kaynağında önlemek, mümkün olduğunca geri kazanmayı, geri kazanımı olmayan atıklarımızı çevreye zarar vermeyecek şekilde bertaraf etmeyi, ettirmeyi böylece çevre üzerindeki etkilerini azaltmak.
- Çalışanlarımıza, tedarikçi ve taşeronlarımıza çevre ile ilgili eğitimler vererek onları çevre konusunda bilinçlendirmek.
- Çevresel performansımızın artması yönünde çevre yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek.
- Bu amaç ve hedeflere ulaşmak için periyodik olarak gözden geçirmeleri taahhüt eder.
İSG POLİTİKAMIZ
"ÖNCE SAĞLIK VE GÜVENLİK” ilkesini esas alarak en üst düzey kalitede faaliyetlerini yürütürken, çalışanlarının iş sağlığı ve güvenliğinin korunması ve çalışma ortamının sürekli iyileştirilmesi için firmamız aşağıdaki hususların sağlanmasını ve sürdürülmesini taahhüt eder;
- Önceden tedbir alarak iş sağlığı ve güvenliği risklerinin ortadan kaldırılmasını sağlamak;
- İSG konularında sürekli iyileştirme sağlamak;
- Yürürlükte bulunan İSG ile ilgili yasal mevzuat, idari düzenlemelere ve üyesi olunan kuruluşların kurallarına riayet etmek;
- Hem doğrudan şirket personelinin hem de faydalanılan taşeron çalışanlarının bireysel İSG sorumluluklarının farkında olmalarını sağlamak amacıyla eğitimler vermek;
- Şartlara uygunluğun idame ettirilmesi için İSG Politikasını periyodik olarak gözden geçirmek;
- İş Sağlığı ve Güvenliğinin sürekli gelişimini sağlamak amacıyla kamu, özel sektör kuruluşları ve sivil toplum örgütleri ile edinilen İSG tecrübelerini karşılıklı olarak paylaşmak.
MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKAMIZ
“Yasal şartlar ve ASEM kalite politikası çerçevesinde, tarafsızlık, objektiflik, gizlilik ve TS ISO 10002:2014 ilkelerinden ödün vermeden müşteri memnuniyetine çevrilmesi temel amacımızdır”
Bu amacımız doğrultusunda, memnuniyetsizliklerin tekrarının önlenmesi için gerekli iyileştirme çalışmalarını; planlama, uygulama, kontrol etme ve sürekli iyileştirme döngüsü içerisinde, müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla gerçekleştirmeyi taahhüt ediyoruz.
ASEM olarak;
- Müşterilerimizi öncelikle “Haklı” kabul edip, şikayet sebebini bu açıyla inceliyoruz.
- Bize iletilen her konuyu araştırıp, süreçlerimizi geliştirme şansı buluyoruz.
- Müşterilerimizin bizden kaliteli hizmet beklentisine uygun bir anlayışı benimsiyoruz.
- Kurumumuzun müşterilere doğrudan ya da dolaylı sunduğu ürün ya da hizmetler için güçlü, doğru, net ve devamlılık sağlayan müşteri-kurum ilişkisi oluşturmak istiyoruz.
- Her türlü bildirime adil ve objektif yaklaşımla yanıt veriyoruz.
- Müşteri bilgilerinin gizliliğine özen gösteriyoruz.
- Müşteri isteklerini açık, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ediyoruz.